.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شوراي شهر ضربه‌گير مسئولان !

عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت: شوراي شهر رشت ضربه‌گير مسئولان و مديران استان شده است.

محمد حسن‌خواه با اشاره به مشكلات موجود در اين شهر افزود: رشت يك شهر ويژه است كه نگاه خاص مسئولان را مي‌طلبد.
وي مسئله سد‌معبر را از مشكلات جدي اين شهر دانست و اظهار داشت: اغلب كساني كه در رشت دست‌فروشي و ايجاد سد‌معبر مي‌كنند از شهرهاي اطراف وارد اين شهر مي‌شوند كه اثرات سوء سد‌معبر، نصيب شهروندان رشتي است.
حسن‌خواه با بيان اينكه جمع‌آوري سد‌معبر تنها بر عهده شهرداري نيست تصريح كرد: اكثر اين دست‌فروشان بيكار و برخي از آنها تحصيل كرده در مدارج بالاي دانشگاه هستند و لازم است چند اداره استان در بر‌طرف كردن مشكلات اين دست‌فروشان به كمك شهرداري بيايند.
وي ادامه داد: استانداري گيلان مي‌تواند با هدايت بودجه براي رفع اين معضل كه عوارض فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي فراواني دارد، نسبت به ساخت يك يا چند بازارچه عمومي و محلي در سطح رشت براي استقرار دست‌فروشان اقدام كند.
اين عضو شوراي اسلامي شهر رشت اظهار داشت: متاسفانه شوراي شهر ضربه‌گير مسئولان و مديران استان شده است.
وي با انتقاد از وضعيت رودخانه‌هاي زرجوب و گوهر‌رود رشت گفت: ديدن وضعيت اين رودخانه‌ها خجالت‌آور است و بوي تند و نامطلوب اين دو رودخانه كه از وسط شهر رشت مي‌گذرد، آسيب جدي به سلامت مردم وارد مي‌كند. آيا استانداري نبايد با ارائه طرحي از چند اداره بخواهد با جذب بودجه مناسب به اين دو رودخانه سر و سامان دهند.
اين عضو شواري اسلامي شهر رشت به طرح بانك جهاني در هدايت فاضلاب شهري اشاره و تأكيد كرد: در اين طرح به منظور تصفيه فاضلاب شهري مبلغي هزينه شده و بر اساس ماده 103، سازمان آب و فاضلاب موظف است نسبت به رفع معايب حاصل از كنده‌كاري‌هاي شهر اقدام كند و يا اينكه مبلغ آن را واريز كند تا شهرداري ترميم خيابان‌ها را انجام دهد، ولي پول هست اما كار متوقف شده و يا به كندي صورت مي‌گيرد و مشخص نيست چه كسي بايد پيگير اينگونه كند كار كردن باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.